Måla naglarna

God kväll ;)

Jag har precis målat klart mina naglar :) iih, dom blev ursnygga x)
haha, jag bättrade på med lite ljusrosa nagellack & sedan en liten slags
"blommasten" på min ena tummnagel som dekoration ;) den blev finer!

Innan idag va ju jag med Emma & sen åkte vi hem till Moa & hämtade henne
för vi skulle in till byn & käka glass :D Vi va hemskt sugna på kulglass, men
hon hade ingenför de hade vart strömavbrott, så de fick bli mjukglass
istället :) Men de gick såå bra såå, för de va också hemskt gott de!

Sen när jag kom hem gjorde jag lite matteläxa & läste igenom tyskan ngn
gång, men jag tror jag kan den hyfsat bra så jag orkade inte mer x) haha

Nu finns här inge mer å hämta, så där sätter jag punkt för den här gången. ;)


I'll miss you :/ <3


Kommentarer
Postat av: Moa

DEt var mysigt! <3 Åh jag vill också ha blommor på naglarna.. :/ :) Viii ses imorgon!!! <333

2008-09-25 @ 16:32:04
URL: http://happydays.blogg.se/
Postat av: Elviira

jaaa, de va de minsan :) <3 haha, den är jättefiner! (Y) :D ja, de gör vi! Puuus <33

2008-09-25 @ 19:14:11
Postat av: linnea

det var den rääligaste bilde du hittade! hahaha x) snälla ta bort den :)



I miss you ! <33 vi ses snart !

2008-09-30 @ 15:35:23
Postat av: Elviira

de va den fiiinaste jag hittade! :) <33 vi måste ses!? I call you! :) <333

2008-10-09 @ 19:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0