Spakväll

Tjingtjing!


Igår va vi i Göteborg! Jag, Moa, Ida & Emilia :) Vi åkte in vid
9 tiden & gick direkt till Nordstan när vi km fram. De va en trevlig dag
med er tycker jag allt :) Tack för den!
Jag hade typ inga pengar så jag kunde inte köpa någonting typ,
vilket inte va speciellt kul alls. Men jag köpte ändå ett par byxor ;)
haha, fast de va vääldigt behövligt. Så de va ett bra köp måste jag säga.
Jag köpte ett par svarta cheap monday jeans/byxor. Vääldigt sköna!
Sen köpte jag ett par jenas åt Hugo också, fast dom behöver ju inte jag 
betala såklart, vilket är väldigt tur. Men jag va redan skyldig mamma pengar
så de typ jämnar ut sej nu..tror jag :S

Sen igår kväll skulle vi gått på Yoga, men de blev tyvärr inte av eftersom
de andra kom hem alldeles för sent så de hann inte ta sej dit innnan det
började & trodde inte att de skulle bli insläppte då ;)
Menmen, de år vi helt enkelt ta en annan dag. Sen kom tjejerna till mej
för vi hade planerat att vi skulle ha en liten spa-kväll! Jippie, de va behövligt
kan jag ju säga. Det borde man unna sej oftare tycker jag ;) 
Det började med att vi gjorde iordning i mitt (nya) rum så att de blev lite
mysigare & luktade gott av rökelser & doftljus. Sedan började vi kleta in 
ansiktsmasker på varandra, haha, alla såg himlans kecka ut! x) Efter det när vi
sköljt bort de igen smörjde vi in ansiktet i feta ansiktskrämer. Sedan efter det var
gjort började vi "behandla"  fötterna. Vi skulle bada fotbad i plastpåsar eftersom
vi inte hade så många baljor att alla kunde få var sin. Så vi hade nog 4-6 plastpåsar
var på fötterna allihop. HAHA! Vi la i badsalt & fyllde med vatten, gick till mitt rum som
då var täckt av handdukar, satte oss i sängen & satte i fötterna i det varma vattnet i påsarna
som vi sedan knöt ihop runt benen ;) Det blev faktiskt jättebra, där satt vi en stund & bara
njöt...Sedan filade vi fötterna så att typ valkar & dyligt skulle försvinna. Efter det klippte vi (tå)naglarna
& smörjde in fötterna i fetfet fotkräm & satte på påsar på fötterna igen. På påsarna tog vi sedan
våra raggsockor & dunsockar. Det va kul & gå med det eftersom det va helt geggigt runt
fötterna typ. Sedan målade vi naglarna också & satte på stenar också.
Vi tog även en hel del kort, dock de flesta med Moas kamera. Så de kommer bilder
så småning om ;) Nu ska jag gå & äta lite tror jag! :)



Yoy make my day! :)


Kommentarer
Postat av: maike

Det låter roligt! :D Ni är så påhittiga.. :D ;) <3

2008-10-30 @ 20:50:15
URL: http://maikelarsson.blogg.se/
Postat av: Elviira

haha, de va kul :D jag veet, vi har livlig fantasi x);D haha, <33

2008-10-31 @ 13:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0