PRAO

Hejhej! :)

Nu har jag & Emma vart i bg en vecka & praoat.
De va riktigt trevligt tycker jag :) Vi va i stan varje dag efter
att vi hade "jobbat" klart på Kosmos :) haha, de va kuul!
En dag va vi även på BIO, Patrik 1,5 ;) Den va bra!
Alla på Kosmos va vääldigt trevliga & snälla :)
De är en praoplats jag sen kommer att glömma.
Tackar också Aneli, Anders,Albert & August som vi fick bo hos
hela veckan, De va toppenbra/kul!! (Y):)

Nu ska jag ta mej en macka, Pusspåde! <3


like our team! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Praoen var superkul! :D <333

2008-10-06 @ 20:15:45
URL: http://liitetext.blogg.se/
Postat av: Elviira

Ja,a!! :) jag håller med deeeej!! :D <333

2008-10-09 @ 19:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0