Mårintebra!

Tjabbatjenna!

Idag har jag mått illa typ tja..lite mer än halva dan.
De började med att jag skulle till tandis & fick sånt där megaäckligt
lack på tänderna! :(
Sen hann jag inte äta i skolan så jag & mamma svängde in
på Hemköp & köpte mat åt mej. Den va inte speciellt god så jag
åt upp räkorna & sen va jag nöjd. Vi hade bodypump på elevens val
idag också, de va kul men jag tror att jag tog ut mej lite där för efteråt hade
jag typ spyan i halsen :S Uuurk!
De va inte så mysigt faktiskt, sen efter de hade vi bara två lektioner kvar så jag
tänkte att jag kunde stanna. Men jag mådde inte så bra :/
När jag kom hem sov jag en timme & de blev liite bättre, men jag va tvungen att
plugga till imorgon då jag har teknigprov! :( Så jag kunde inte sova mer :/...
Men de gick rätt bra, fick även hoppa över båda träningarna idag eftersom jag inte mådde
superduper! :/ syynd, för jag ville gärna tränat fotboll på konsgräset idag eftersom jag inte
har gjort de ngn gång ännu :/;) Men på söndag spelar vi turnering, närmare bestämt 7-manna
turnering på komstgräset på Örby IP ;):) hoppas att jag mår bättre då!
Nu ska jag kolla på TV :) Hoppas jag kommer till skolan imorgon, nu tycker jag djävligt synd om
mej själv ivf! :/:)

Pusspå....jag vet inte idag ? :/ De va ju ingen bra dag så...




Bara för att jag va pigg
& kry där...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0