Fritsla Tyglager

Tjingeling!

Nu är vi inne på våran 2:a praovecka, & jag är på Fritsla Tyglager.
De är kul! :)
Igår va jag längst upp (3:dje våningen) vid alla möbeltyger & fixade
& donade där. När de kom kunder upp dit frågade de mej om hjälp hela tiden ;)
Men jag sa ju att jag va praoelev & inte kunde speciellt mkt & först då förstod de att
jag inte jobbade där ;) haha

Ser jag kanske äldre ut än vad jag är? ;) x) haha

På tal om att de äldre ut, när jag va i Köpenhamn med mamma i sommras träffade
vi hennes gamla jobbarkompisar från Lindex & en frågade : Och de är din jobbarkompis
förstår jag? , Och tittade på mej x)
haha!!

Men nog pratat om de nu, jag fick stå i kassan en del igår också, för de kom en hel
buss med folk som hade åkt dit för att kika lite ;) Då fick jag stå i kassan! Och de är ju
typ de som är roligast! Eller jag tycker ivf att de är väldigt kul! :)

Nu kan jag inte skriva mer, måste åka strax!
Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0