helgen

Tjennatjenna!

I fredags var jag, Emma, Moa & Emilia hemma hos Emma och kollade lite på Idol
& spelade spel. Vi hade mycke mysigt tycker jag :) Med inte allt för mycket skratt! Eller
vad säger ni? Skrattade nog så jag höll på att kinka ner mej typ 4-5 gånger kanske? x) haha!
Sen blev klockan lite sent så vi sov hos Emma alla tre. Tack för kvällen!

Igår var vi hemma hos mej ett par stycken. De var jag, Emma, Moa, Emilia, Josefin, Alice, Ivar,
Freddy från början & sen kom även Linus & Erik :) Vi hade också mycket trevligt!  Först kollade
vi på saw5, den va läskig & jag skulle sova ensam hemma!! Men det ordnade sej som tur var :)
Sen lyssnade vi på musik jättehögt & dansade mm, & kollade på datorn, spelade wii & guitar gero
& sen gick vi även ner till källarn där vi spalde innebandy & fotboll ;) De va kul & tack för även igår
alla som var med & medverkade!

Helgen har med andra ord varit super :)
Puss&svejs♥




Lägger ut en bild på två av mina bästaste vänner.
Speciellt på Felicia för att jag saknar dej & ditt skratt såå!
Hoppas att du rycker upp dej & kan komma till skolan snart
igen darling, äslakr dej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0