Valborg

Tjenixen! (:

Igår va de valborg. De va kulit! (: På dagen va jag med
Emma & Frida för vi skulle göra en reklam till skolan.
Den blev bra tycker jag! (:(: Så vi får hoppas på de bästa när
vi redovisar den sen ;)
Sen på kvällen bar de av till Moa, först hämtade jag Linnea,
fast vi blev liite sena eftersom jag hade gått runt med papil-
jotter / spolar hela dagen för jag ville ha lockigt hår :) & jag
va då tvungen att ta ut dom & de va inte de lättaste må jag
säga...x) haha! Eller de va inte så svårt att ta ut spolarna
men jag hade så in i helsikes mkt hårspray & ett annat spray
i håret (som Emma sprayade på lite hej vilt xD hihi) som då
hade "kletat" ihop håret & hela mitt hår bestod av ca:9 "korvar"
som jag hade tvinnat för Anna sa att man skulle de..de blev
lättare att sätta upp håret då. Men de tog sin lilla tid ivf
& vi kom lite sent, men de gjorde inte så mkt ändå (:
När vi kom till Moa satte vi oss & åt med desamma,
Sen vid halv 9 började elden (den stoora brasan(: )
som vi gick bort & kollade på. Vi sjöng lite & alla
var glada :D haha, sen gick vi hem till Moa igen
& kollade på film :) Den va bra!

Idag regnar de & jag har trååkigt, jag tänkte slå en signal
till Linnea & kolla vad hon har för sej (:
Tjingeling!! 
// Elvira



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0