ojojojjj ;

Nu va de ganska längesen jag skrev igen...
men jag har helt enkelt inte haft tid med det
denna veckan. De har bara vart massa
pluggplugg & åter plugg. Nu sitter jag här
& skriver so-fördjupning som jag hatar!!
för tillfället. Den måååstemååste vara
klar imorgon & jag har megamycke kvar!
:/:/ ..inte bra detta.. menmen...nu måste
jag fortsätta skrivandet på fördjupningen
så att jag kanske kan bli klar tills imorgon!
(eller jag mååste bli de förresten!!!)

ps. känns inte bra att sitta inne vid datorn
& skriva när det är KANONväder ute:/
för då vill jag ligga ute & sola hela efter-
middagen...:):):/



image88
image89
image90
åååh...jag vill jag vill jag vill:)
bada,sola & bara ha sommar!!! :):)


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja! j*vla skiit fördjupning!!.. >:/
Jag önskar nästan att det var regnigt och kallt ute nu xD då hade det inte gjort något om man var inne.. Jag vill också va ute!

2008-05-29 @ 20:54:13
URL: http://liitetext.blogg.se
Postat av: Moa.

Sooommmmmar! :D:D

2008-06-02 @ 21:06:45
URL: http://happydays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0