fanfanfanfan!!!

Igår & idag har vi haft engelskaprov!! :(:(:/

Jävla skitengelska säger jag bara!! Just nu hatar jag hm..

mej själv eftersom de gick så JÄLVA dåligt rent ut sagt!

Igår hade vi hörövning+gramatik. Gramatiken gick nog hyfsat (tror jag) ivf...:/:P

Men hörövningen!! SKIT&PANNKAKA!! :( Jag missuppfattade hela grejen &

glömde av att titta på frågorna som va med också. Så de kommer jag få IG på &

få göra om helt enkelt. Sen idag hade vi 1 del kvar, & de va läsförståelsen! :(

JÄVLA SKIT den också...!! Vi hade 20 minuter på oss & jag blev självklart skitstressad
(som vanligt..men eftersom de bara va 20 min så blev jag mer stressad än vanligt :(:( )
Och så sa Jenny tiden hela tiden..kanske va bra iförsej så man visste hur mkt tid man hade kvar..
men de va stressande ivf. Och så sa hon att man inte skulle stanna vid 1 fråga flera minuter vilket jag har tendens att göra :( :/ Men jag hoppade la över ngn sådär så tänkte jag att jag kan gå tillbaka till de sen igen..men icke då!
De klart att jag inte skulle hinna de..så jag tror att de va 5 av 14 stycken som jag inte svarade på över huvud taget'!!! :(:(:(:(:(:(:(:(:( SKITSKITSKIT!!! Jag kommer ju få IG på den delen också!! :/:(:(:(:( Så 2 av 3 delar på ett prov som jag får IG på!! :(

Men å andra sidan..jag har aldrig fått IG innan (vilket jag är glad över), så de är mitt första prov som jag antagligen får göra om ( 2 av 3 delar ivf då) :(:(
Mamma försökte få mej på liite bättre humör iallafall & sa att jag skulle tänka på de som nästan alltid får göra om sina prov. Okej, så jag tänker på dom...men jag är superduper arg på mej själv & går & oroar mej över de jäävla provet!!! :(:(:(

Nu ska jag spela match! :) Måste åka ( & försöka komma på andra tankar igen...:/ )

//Elviira :/


Kommentarer
Postat av: Emma

Du vet ju inte om du får IG än!.. Vi får Hoppas på det Bästa!! :) Men de va värkligen skitstressigt!! 8/

2008-05-22 @ 17:56:21
URL: http://liitetext.blogg.se
Postat av: Moa.

DU är bäst ändå elvira ;D vi tycker om dej ändå.. det vet du va? XD puss

2008-05-22 @ 21:03:51
URL: http://happydays.blogg.se
Postat av: Elvira

Ååhh, tack för de fiina kommentarerna :)jag va verkligen på jättejättedåligt humör!!! jag är fortfarande inte jätteglad, för jag tro fortfarande att jag kommer få IG :( :/ gud vilken tur att ni gillar mej ändå,, även om jag kommer (kanske) få IG på ett engelskaprov :) De känns ju skönt, va lite tveksam om ni fortfarande skulle tycka om mej där ett tag x) haha ;)

2008-05-22 @ 21:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0