Porto!!



Hejhej! (:

Nu sticker jag till varmare ( (!?) hoppas jag ) länder.
Närmare bestämt till Portugal & där Porto.
Jag längtar såå nu, de ska bli underbart kul &
häärligt att åka från snöiga Sverige !! :):)
Mycket trevligt faktiskt! :D jag ska köpa massa massa
( om jag hittar då ;) kläder mm, haha ) Jag ringer er alla 
 strax tänkte jag för att ta adjö av er. Jag kommer att sakna
er så.
Jag & mamma åker typ klockan 5 i natt till landvetter.
Planet gick nämligen tidigt, kommer inte ihåg riktigt
när, men skit samma ;) Kul blir de i alla fall!




Min påskhelg har varit underbart kul!! Först börjar
det med innebandynatta på långfredagen som
alltid är lika kul :)JAG ÄLSKAR DE!!  Vi kom 4 vilket
inte va fyskam ;) Sen så bar de av till vbg med Emma, vi gick i stan
i vbg & sedan så åkte vi till Kärra till hennes stuga.
Där blev vi heeelt flamsigt! haha, de va jäklans kul.
På natten där va vi inne på msn & pratade med Oscar
& Ganis :) De va också mkt kul , haha!! Vi va uppe
till typ 4. Mycket trevligt hade vi :)
Sen vakande vi på påskdagen vid typ 10 tiden trots att
vi hade varit uppe såpass länge dagen/natten innan.
Jag vaknade av att Anton hade släppt in katten till oss
& då kom han & la sig vid mitt huvud :/ xD haha. De
va faktiskt inte kul ..bara jobbigt :P Sen ringde mamma
och sa att de skulle komma & hämta mej vid 12 tiden.
Jag (& Emma?) fick lite smått panik så vi fick börja
göra oss iordning med en gång. Sen åkte jag hem,
vi va la hemma i ca en halvtimme för då skulle vi till
mormor & morfar. Jippie! (inte) :/ :P Där va vi en stund
& åt mm. Sen när vi åkte hem igen så släppte de andra
av mej hemma hos Emma igen, fast denna gången i
brättingstorp :) Där sov jag tills idag, vi hade mycket kul
då också! När jag kom dit va Moa också där, men hon va
tvungen att åka hem sen, för hon skulle till Kungsbacka
tidigt idag :)

Men nu skriver jag inte mera, jag ska dygna idg med Oscar xD
haha, får se hur de går. Fast jag kommer inte vara vaken
hela natten. Får se när jag blir trött & inte orkar mer :)
Hejdå Sverige!! :):)

// GladaElviira ;)

Kommentarer
Postat av: Elviira

haha, oj då...: "ta adjö av er" de blev en blandning mellan "säga adjö" eller "ta farväl" xD ;) haha

2008-03-24 @ 20:41:55
Postat av: BÄstisarna. I hela världen :D

HA det jätte bra!

2008-03-24 @ 21:10:15
URL: http://happydays.blogg.se
Postat av: Elviira

haha, jaa de ska jag !! :D:D mina bästisar! (:

2008-03-24 @ 21:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0