Linnea Maja Evy Hoffsten

Namn: Linnea Maja Evy Hoffsten
Favoritfärg: Inte helt säker, men hon passar i rött ivf xD
Ögonfärg: Bruna
Klädstil: Allt som är fiint :)
Har hon färgat håret ngn gång: Jappanes !
Har hon klippt sig ngn gång: Ja, men de är väll klart
Percing: I öronen ?
Tatuering: neej
Dricker hon: Hon är ett gott föredöme för de yngre x)
Röker hon: Nejnej, inte hon inte !
Vad heter gatan hon bor på: De beror på de
Vad har hon för mobil: en Sonny Ericsson

Vad vill hon bli när hon blir stor: Jag tror inte hon har bestämt de än. Inte vad jag har hört ivf (:
Vad har hon för färg i sitt rum:  Vitt! / vitt med röda,små,gulliga <3 på
Har hon några syskon: Ajemen! Alice & Stina eller Tova & Viggo x) haha
Favvomat: De som jag tycker om ( förutom skaldjur då)
Vad tror du hon skulle göra för en miljon: Bjuda sina bästaste vänner på en fin resa & flytta till varmare ställen (:
Vad gör hon efter skolan: Då tränar hon & så pluggar hon nog lite också ;)
Vad heter hennes mamma och pappa: Anna & Ronny
Vad gör hon på helgerna:  Träffar mej & de andra godingarna :) & så är hon väldigt sktiv i kyrkan nu för tiden xD
Vad har hon för musiksmak:  De är lite allt möjligt de (:
Hur blev ni vänner: på dagis !
Hur gammla var ni då: 3-5 ?

Vad brukar ni snacka sms om:  Allt och lite till ! (en bra replik vid vissa tillfällen)

Är hon beroende av ngt: mat,vatten,syre,mej,de andra,ljus,sol & värme,familj,vänner jag kan hålla på hur länge som helst ju xD haha

Vad kallar du henne: Jag brukar kalla henne Linnea 

Vad kallar hon dig: Hon brukar kalla mej för Elvira

Varför kallar du henne det: De är för att hon heter de

Varför kallar hon dig det:  De är för att jag heter de

Idrottar hon:  Jodå, hon är aktiv xD haha, innebandy (:

Vad har ni gemensamt: ALLT ! (typ)
Harhon bdb: Ja,a de har hon..

Hårfärg:  Brunett vett ni!
Sysselsättning:  Mktmkt
När fyller hon år: 11 Maj

Om du skulle ge henne en blomma när hon fyller år vilken skulle du då ge henne: En liten fin valmo kanske x) haha, (första bästa blomma som ploppade upp i huvudet på mej va en valmo så de fick de bli xD)

Beskriv henne med tre ord: SNYGG, BRUNETT och SINGEL

Vilket år är hon född: 1993

Gillar du henne: ja men de klart!
Hur ser hon ut: jag ska visa (:

ungefär så här...x) haha
image68


Kommentarer
Postat av: Linnea

ahhaha ! tacktack! (; haha jävvla snygger bild klart ! (; gammal (?) hahaha (X

2008-03-16 @ 16:55:33
Postat av: Anonym

du prickade ju in henne precis ;D puss

2008-03-16 @ 17:56:14
Postat av: Elviira

haha, jag vet (:(: nejnej!! bara förra sommaren Linnea xD...

ja jag vet, visst gjorde jag de... :) vem de nu är som har kommenterat :P

2008-03-16 @ 20:47:58
Postat av: Emma

Haha, ja va du e duktig! ;)

2008-03-17 @ 16:03:52
URL: http://liitetext.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0