Hoppsan svejsan

Detta va inte bra...

haha, att jag inte har skrivit på länge asså. Jag har inte vart så duktig nu de sista erkänner jag.
Men detta ska det bli ändring på igen, de ska jag försöka lova :)
Idag hade vi svenskauppsats, de kändes rätt så bra tycker jag. Jag skrev om ett minne jag inte
vill vara utan. Då kom jag på med en gång när jag såg att man kunde välja det att jag skulle skriva
om när jag va på Robbie Williamskonserten med Moa & våra föräldrar (:(:(:(:
Sen fick vi tillbaka våra tyskaprov idag också. Jag hade slarvat en del på gramatiken & fick "bara" xD haha
VG+. Men de va ju bra ändå :)
Sen på eftermiddagen hade vi engelskaprov också, som grädde på moset :/  Hörövningen gick inget vidare, även om jag tyckte att de gick väldigt bra i början så blev de skit & pannkaka i slutet istället. Men resten av provet kändes bra faktiskt :) Så jag får hoppas på de bästa helt enkelt!
Nu orkar jag inte skriva mer, så då slutar jag.....Ha´t bra!!

//Elviira

Kommentarer
Postat av: Emma

Min uppsats gick inget vidare.. :/ Men MVG på tyskan är ju alltig bra!! :D

2008-03-14 @ 18:13:44
URL: http://liitetext.blogg.se
Postat av: Moa

"Bara" VG+ är ju inte så bra nä XD Massa pussar och kramar.

2008-03-14 @ 19:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0