heeelg

Skepp&hoj!

Nu va de faktiskt ett tag sedan jag skrev. Men de har varit så mycket i skolan nu så jag har faktiskt inte hunnit det. Men nu sitter jag här ivf.
Igår hade vi genrep till vårat (min klass=8D) parlament som jag va helt säker på att de skulle bli ett fiasko. De va sådär måste jag säga på genrepet, men idag eller imorse när de va dags så blev de faktiskt riktigt bra :) vilken tur!
Sen så skulle de komma elevatyrelser från andra skolor också, de va ju nästan de värsta när parlamentet skulle bli ett fiasko, men alla skrattade näästan hela tiden, så de måste ha varit ganska kul ändå antar jag (: Gutgut!

Sen efter genrepet till pralamentet då så skulle vi simma. Vi ..eller jag,Emma,Frida & Josefin fick simma med A-B tjejerna för våran klass & C-klassens tjejer skulle simma precis när vi hade genrep. Men de gick riktigt bra, först gick jag i Johannas dykarskola xD haha, men de lönadesig riktigt ordentligt faktiskt :) jag fick MVG, tjohooo!
Och så fick jag tillbaka mitt fysik-prov också, jag fick MVG även där (: Man kan säga att de va min MVG-dag igår :)

Sen så hade vi HK-prov idag också, jag fick VG så jag är helt nöjd för jag kunde typ ingenting...( eller innan Emma hinner kommentera ;) jag kunde de mesta idag från boken) men igår så kunde jag faktiskt ingenting typ.
Och så fick vi tillbaka våra bild-prov idag också. Jag va faktiskt nöjd (eller de klart att jag ville ha så bra betyg som möjligt men..) med mitt betyg då, jag fick G+  på den, men jag kan förstå Staffan stalledräng för en gångs skull. För den va så jävla ful så de finns inte! xD haha, sååååå FULFUL, man kan verkligen säga att jag bev missnöjd med den.  Men nu ska jag kolla på HJÄLP! De är kul..speciellt Filippa Bark xD hahahaahahahahah!!!!!!


/// Godnatt & ha en treeevlig fredagkväll (: :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du fick MVG! haha (; Jag kollade också på hjälp ! Öran Lax är helt konstig ! hehe han är inte kul.. men jag håller med om att filippa är kul! (;
/ hat bra! linnea

2008-03-08 @ 10:03:46
Postat av: Frida :)

tjohoo ! jaa det lönade sig verkligen att gå i johannas dykar skola tycker jag med ;)mahaha undra vart ifrån du kom på att man kunnde säga att det var din (eller kanske min) MVG dag ;)

2008-03-08 @ 14:29:11
Postat av: Emma

Haha, "innan Emma hinner komentera" x) Jag är också jätte nöjd med simmningen och HK:n :D
De va allt tur att vi gick igenom det på håltimman!! Krajmm på daj

2008-03-09 @ 15:46:01
URL: http://liitetext.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0