Borta bra men hemma bäst

Tjohooo!

Nu är jag på hemmaplan igen :) De är rätt så skönt faktiskt.
Jag har haft de jättejättekul verkligen, men jag har ju saknat er såå!

Jag skrev precis en blogg innan, den va skitlåång! men när jag
skulle publicera den så försvan den puts väck! :(:(:(
Jag hatar de!! Ååh, men som tur är så har jag redan berättat de mesta :)
Så jag orkar inte skriva den låångalåånga bloggen igen...
De gör jag bara inte, haha :) Jag har haft jättekul & hittat mkt nya fina kläder som jag bara längtar efter att få använda :)

Till sist vill jag bara säga: Heeejdåå alla som åker till Klävsjö!!!
Jag kommer sakna er såå! Mest EMMA!!! Bryt nu inga ben heller. Jah kommer att sms:a & ringa, de kan duvara så säker på du! :) Sköt om dej (er,varandra)!
Heeejdåå! <3

//Kramgoá hälsningar från INTE solbruna Elvira direkt hemkommen från Porto :)

Kommentarer
Postat av: Emma

stackare.. Jag kommer sakna dej med!! och alla andra också!! Puss, Love U!

2008-03-29 @ 18:48:19
URL: http://liitetext.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0