bada;

Heej!

Snart ska jag åka med Annika & Koffe till kaskad & träffa Moa & Ulrika för vi ska ...inte bada men nästan.
Vi ska på typ vattengympa fast de heter inte så men jag kommer inte på vad de heter riktigt så de får heta de nu ändå x) haha.
Men de ska bli kul, eftersom de inte blev ngn fotbollsträning idag bara för att de illsnöar ute!! :( jag hatar SNÖ just för tillfället! De kan ju inte vara snö på påsken heller...då blir de ingen riktig Påsk typ & då blir allt förstört. Dumma snö!!
Men de ska ivf bli kul att gå på den däringa "vattengympan", men nu ska jag äta lite mat innan jag sticker :)
Ha´t bra!!! :):)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hatar också snön!! >:/

2008-03-18 @ 16:58:09
URL: http://liitetext.blogg.se
Postat av: Anonym

Det var mysigt :P :D

2008-03-20 @ 19:07:15
Postat av: Anonym

Moa
;D

2008-03-20 @ 19:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0