tråktråktråk

Hej&hej!

jag har tråkigt som as!!!
 de finns ingenting att göra här hemma,
antingen sitter jag här framför datan eller
så spelar jag guitar hero eller pluggar.
De är typ de enda jag gör här hemma(nästan, men
idag är de ivf de), hur kul låter de egntligen? xD
 haha, jag tycker de låter bajsatråkigt ivf!
 Jag har dålig fantasi idag kan man säga...:/
Jag vill hitta på något kul med mina kära
vänninor nu ju! Vi måste se om de går imorgon
Moa!! Jag är i STORT behov av att träffa någon NU!
egentligen, men jag ska försöka bärja mej tills imorgon :)
Jag är inte de minsta deprimerad eller ngt sånt nu xDhaha,
men jag vill bara ha kul, tex dansa på kullaberg! (Y) :D jaa!
De hade jag behövt nu! LÄNGTARLÄNGTARLÄNGTARDIT!
Nu är de bara jag & Hugo hemma, för Kalleville är på
filmkväll med sina kompisar (hemma hos ngn) & mamma
& pappa skulle hämta honom & vara borta en stund, men
varken jag eller Hugo har sett en skymt av dom på ca: 1
timme kanske (?) :S :) menmen, dom kommer la snart
säkert, men man börjar ju faktiskt undra nu ..snart ivf...
Orkar inte skriva mer nu, men SNÄLLASNÄLLA jag ber
er, kommentera! Då blir allt mycke roligare ju!

Hejdå,hoppas inte ni har de liika tråkigt som jag har de!
(de går nog nästan inte)


// Elviiraanumera15år (:

jaghataralltj**laregnförnuvilljaghasommar!
image57 

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, stackare.. ;)

2008-01-26 @ 12:17:16
Postat av: Moa

Ååå.. stackars dej.. Men du fick ju som du ville sen iaf.. ;D vi får ses någon dag Puss!

2008-01-29 @ 16:57:02
URL: http://happydays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0