skoldags;

Tjohej


Då va de skoldags nu igen då....tråktråk!
Jag vill ha lov & vara ledigt  bara gå i myyyyskläder hela dagarna (:
Men nu har allvaret börjat igen.
Idag va de förvånadsvärt lätt att gå upp även om man har vänt på dygnet
en aning.
Dagen började rätt så lungt med so ( för en gångs skull) ...sen när
vi hade svenska fick vi en läxa, de va la kul så här andra lektionen
på första dan..men de va tills nästa vecka , men ändå.
Och sen när vi hade tyska så fick vi träffa våran megadegastora tyskagrupp nu!:(:(
Jag vill ha tillbaka den gamla igen!! NUNUNU, så fick vi en läxa av Gerhard också,
(tills imorgon!! :O)vi som nästan aldrig får läxor annars av honom. Men de va bara
tyska alfabetet så de är la lugnt..
Nu har jag stekt pannkakor..de gick la om de gick.
Jag förstörde de första 4 pannkakorna xD haha

// Elviiraa


Kommentarer
Postat av: Emmmmmma

Jag vill också gå i myskläder!! ;)
Men snart är det ju sporty lov!!!

2008-01-10 @ 18:48:36
Postat av: Moa

DU är en mästerkock elvira.. :D

2008-01-11 @ 16:52:33
URL: http://happydays.blogg.se
Postat av: Elviira

Emma : jaa precis!! jo, iförsej men ändå. tänk bara va skönt de skulle vara med myskläder nu :D xD
Moa : jag vet jag vet :) haha,,, de gick inte så jättebra måste jag erkänna XD

2008-01-11 @ 23:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0