kortis!;

kortkort ! (:

idag blir de nog en kortis, för jag orkar egentligen inte skriva alls faktiskt (:
men jag är duktig & gör de ändå.
i förrgår så bytte jag julklappar med Moa & Amanda :) de va kulkul ska jag säga!
och mycket trevligt dessutom, vi pratade, va nere i Amandas superfina rum & åt
& drack te & bytte julklappar såklart. ett tag så gick de jäklans bra för mej måste
jag erkänna, jag hade alla paket utom 4 som jag inte fick ta eftersom vi hade
kommit överens om att alla måste ha minst 2 paket var & om man bara hade 2
paket så fick man inte ta av den personen, så jag fick helt enkelt inte ta ngt mer xD
men sen när dom tog några av mina paket så fick jag ju börja ta igen ;)

igår så pluggade jag bara typ heeela den långa dan, ja ojojoj va jag jag pluggade
(en låt fast ojojoj vad jag ska ro(?) eller nått sånt :S xD haha) men sen så spelade
jag innebandy också, de va faktiskt en väldigt kul träning igår tyckte jag.
VILKET ÄR HIMLANS POSEETIVT (:

Idag har jag också bara pluggat ..bara no hela dan idag. för imorgon så har jag
no-prov ; akustik-läran om ljudet xD haha
de är så himla mycke nu! :O väldigt jobbigt & de tar helt klart på krafterna...

Nu MÅSTE vi träffas igen tjejer ! (: de va faktiskt 2 veckor sen eller till och med 3
tror jag :/ de här går inte, jag klarar mej inte utan er i 3 veckor, så vi kan la höras om
helgen? :):)

Nu ska pappa förhöra mej på no:n , önska mej lycka till ;)
Hejdå! Puss&Gull
//Elviirajohannaa




 
de blev visst ingen kortis trots allt ...(:


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, nee de va bra gjort att skriva så långt när du igentligen inte orkade xD
Men vi kan vara hos mej på lördag! :D

2008-01-31 @ 19:03:05
Postat av: Jaag

haha, jag vet xD lite småstolt nu faktiskt ... ;) jajaja!! Gutgutgut! då hyr vi på imorgon xD

2008-01-31 @ 20:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0