Gothia cup

Hejhej alla glada!

nu är jullovet snart slut & de är skittråkigt tycker jag.
loven går alltid så himlans fortfort!!
men nu kan jag berätta lite om de närmaste dagarna (bakåt då)
de har vart gothia nu :) de är verkligen jättejättekul.
vi skulle spela en match i torsdags så vi åkte till gbg då & splade den,
vi förlorade tyvärr med 2-0 (tror jag)
men vi spelade bra i alla fall. sen kollade jag på hugos lag :) dom spelade jättebra.
jag tror att dom vann :S kommer inte riktigt ihåg, men jag jag tror de va de .
sen så sov jag med hugos lag på en militäranläggning, de va skittråkigt måste
jag erkänna! de fanns ju ingen tjej där heller ( förutom mammorna då,
men dom va inte kul ).
sen på fredagen spelade vi 2 matcher, en på dan & en på kvällen,
där vann vi en & förlorade en (: ganska bra ivf xD haha.
men vi gick vidare ändå, eftersom vi va så lite i våran grupp ! (Y) så de va
ju bra. men då fick vi möta ett lag som kom 3:a (precis som vi) i sin
grupp. & dom va asbra!! :O så dom måste haft en skitbra grupp om dom bara
kom 3:a . så vi förlorade den matchen & åkte ur tyvärr.
men vi/ jag ivarefall hade toppentoppenkul! :D så de gör inget att
de inte gick så bra. huvudsaken är att man ska ha kul (:

nu kommer Emilia snart, vi ska nog spela lite guitar hero tror jag !
Hej sålänge
// elviiraa (:


Kommentarer
Postat av: FRIDA :)

jaa vi hade ju jätte
skojjigt :) dom vi förlorade mot(asså sista matchen) hade haft pixbo och dom som kom två.a förra året i gothia i sin grupp;)dom var ju verkligen jätte bra men men... ha de fint puss

2008-01-06 @ 19:24:28
Postat av: Moa

Kul kul me GH:D puss

2008-01-06 @ 20:58:19
URL: http://happydays.blogg.se
Postat av: Emma

Ja! de va KulKul! puss

2008-01-07 @ 23:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0