finner ingen rubrik..

Hejsvejs!

igår va jag i torestorp (: mktmkt trevligt må jag säga!
de va jag,linnea,moa,emma,emma,jennifer,alexandra,manda & julia (:
vi va hemma hos julia & bl.a så kollade vi på film & pratade mycke! :D & å gottig
mat också som julias mamma (och julia själv?) hade gjort (: de va superdundergott!
så de va jättekul verkligen, men vi kollade på en skräckis & en annan film som inte
va så bra /: de va lite synd, menmen.. ja ve att de är svårt at hyra film, eftersom jag
hela tin får klagomål på mej också :/ xD haah
menmen, skräckisen va verkligen en skräckis! :O jag så la kanske halva filmen (lite mer)
men ändå, den va jätteläskig! sen vågade jag knappt lunde när jag kom hem heller XD ahah
men den va bra ändå, & den slutade ju bra me (:
nu sitter jag här & gör massa tråkiga frågor tills moppeprovet imorgon :S AAAAAaaa! jag är
lite smått orolig för att jag inte kommer klara de & jag pallar inte att sitta här uppe & göra dessa
200! frågorna nu heller, så jag tog en kort paus & skrev en bloggis, sen ska jag sova (:
SKÖÖNT!

/ Godnattis!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja de va jätte kul! :)
Men lilla Elviris skräckisen va faktiskt en triller! Haha xD
Puss på dej! och lycka till med frågorna och PROVET!!! PussPuss

2008-01-20 @ 15:23:27
Postat av: moa

Filmen va bra !!

2008-01-20 @ 21:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0