BIO

Hej!
 
idag har jag vart med Emma (: toppen, men de vi gjorde va inte toppen..
vi höll nämligen på med våran sofördjupning vilket va/är tråkigt, menmen de måste ändå så göras.
vi har kommit en bra (rätt så) bit på vägen nu ivf ! vilket är brao, men imorrn ska vi komma längre ändå.
sen så ringde vi runt lite till olika praoplatser idag också. jag fick ringa för Emma vågade inte xD haha
och så skyllde (?) hon på att hon skulle börja skratta så jag fick la ge mej ändå då (:
sen så åkte vi ner till stationen med Idas snälla mamma (tack elisabeth) :) för vi skulle nälmigen på BIO!!
tjohoo, de va jättelängesen tror jag, jag va på bio. den va bra :D haha, mycke prinsessor & sånt, de gillar vi xD
haha, nee men den va bra & rolig. en film som hade humor i sig faktiskt , vilket är kul / bra! (:
de va de, jag köpte en ljuslykta,ett par örhängen & 2 par trospr också . kulkul, men jag hittade tyvärr inte min(?) hehe efterlängtade kjol som alexandra har . men den är sååå fin!!
orkar inte skriva mera så de får bli bra såhär .
Godnatt!!
// elviiraa


 nu regnar de igen ):  ...

Kommentarer
Postat av: Emma

Joho, Jag vågade!! Men du sa att jag INTE FICK börja skratta vilket jag till 100% hade gjort ;P Haha..
Ja Bion va BRa! ;)

Synd att vi inte kunde gå lite längre i stan bara..

2008-01-07 @ 23:09:38
Postat av: Elviira

haha, nee de klart att du inte fick börja skratta, då hade du ju skämt ut dej de första du gjorde xD men du hade inte gjort de...tror jag inte vare fall, jag trodde ju at jag skulle göra de föst me ;)

2008-01-09 @ 18:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0