helgenhelgen

Hejheej!!


Nu va även denna helg över. (för 2 dagar sen nu..) De började med att jag,Emma,Emma,Moa & Ivar var på BIO (: närmare bestämt på Sweeney Todd. Den va jättebra! Fast innan de så gick vi lite på stan också, jag (och Emma) köpte skor, mkt finfina små "ballerina" av ngt slag skulle man kunna säga. Svarta va dom också för den som vill veta :)
Sen åkte vi hem till Moa & åt tacos, de va mumsigt. Och sen åkte vi hem, när jag kom hem va jag så trött att jag nästan gick och la mej med en gång.
I lördags pluggade jag lite, tråkigttråkigt..och sen så spelade vi match. Men jag var inte med på den eftersom jag va så himla förkyld. Då fick jag sitta i sekitariatet :S jag visste inte alls hur man skulle göra där ju!!...jag frågade la Björn en ivf 4-5 gånger om jag skulle sitta vid sekitariatet & trycka på knapparna ...?
Men de behövde jag inte, de gjorde Amanda sen, så jag fick sitta och skriva. Men de kunde ju bli ännu mer fel..fast som tur va så gick de bra (:  Dessvärre förlorade vårat lag med 4-1, de va synd, men även sånt händer ju för ett topplag ibland :D
På kvällen va vi hos Frida, mycket trevligt! Vi åt tacos även där (: vi kollade på melodifestivalen (eller egentligen va de ju Björn vi ville se mest, så de va han vi satt och väntade på hela tiden. Han är såå rolig!!!) efter det så gick vi ner och kollade på en skräckfilm va de va?
Den va en aning overklig tyckte jag (eller vi) och sen va vi tvugna att åka hem för klockan blev mycket och de flesta av oss skulle upp tidigt dagen efter för vi skulle på tråkig gudstjänst och en på fotboll.
Vi hade bestämt oss för att gå i Kinna kyrka denna gången så de skulle bli lite omväxling, men nähe då så skulle de inte bli i alla fall.. haha!
När vi kom dit allihopa så va de dop där så vi förmodade att den började klockan 10 ändå då kanske. Menmen, jag åkte hem & pluggade teknik istället vilket jag verkligen behövde!! :/ Sen tränade jag spinning & styrka/step up med fotbollnen.

Idag hade vi teknikprov, de gick la kanske inte jättebra så som jag hade velat. De känns som om de bara blev sämre & sämre hela tiden ( allstå ju fler frågor jag,Emma & Frida gick igenom efteråt hade jag fel på. Fast å andra sidan va de lite så för oss allihop....)
Puss&Heej ///Elviiraaa (:

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var en Kul helg! som dom allra flesta helgar brukar vara! xD Pusspådej

2008-02-27 @ 18:39:36
URL: http://liitetext.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0