härligaitalien

Tjenatjena!!!

nu är jag hemma igen :(  faktiskt tycker jag inte alls att de är speciellt kul...
eller de är skönt att vara hemma & få sova i sin egen säng & få träffa alla kompisar igen.
men de är ong de enda :) :( för vädret är piss här ju!!! åhåhåh!! jag får ångest!!
jag vill tillbaka till HÄRLIGA ITALIEN! igen, med mycke sol,klarblå himmel,skratt, god mat & mycke mycke mer!!
vi hade de verkligen så himla kul!! jag,Amanda,Britta & Linn! :D kommer aldrig glömma detta asså (: vi hade de riktigt kul tillsammans verkligen ! TOPPENTOPPEN! sen så va de ju sler personer som va mycke delaktiga till att detta blev en sån lyckad resa (: men jag nämner inga mer..för då blir de lättare. ingen nämd, ingen glömd :)
bilder kommer !! jag lovar detta! :D:D för de får jag verkligen inte missa här nu :) men nu ska jag gå & ta en dusch eftersom jag känner mej riktigt ofräsch & smutsig :/

Bara en sak till...nu n'r jag sitter här & skriver så känns de som om jag är på färjan från både tyskland-danmark & danmark-sverige för de gungade så mkt n'r vi åkte hem... xD haha!
man kunde typ inte stå rakt för de gungade så & de känns de som nu me, att de gungar här när jag sitter på stolen & skriver xD :) de känns lite lustigt faktiskt ...(:

Skolan imorgon=FAAN VA TRÅKIGT!! JAG VILL INTE DIT & NU ÄR DE SÅ MYCKE I 4-5 VECKOR FRAMMÅT!! JAG KOMMER ATT TA KOL PÅ MEJ SJÄLV ( om jag inte redan har gjort de )
så där ja..nu känns de ivf aningen bättre (: :(

Hej då, god natt,hoppas ni haft ett bra lov för de har jag (även om de har gått lite för fort) med massa minnen för livet! & Puss&Kram fräschobarn (:(:

//solbruna(?) (kan vi säga..eller lite ivf (: ) ItalienElviiraa <3




Kommentarer
Postat av: Emma

JAG vill inte heller va tillbaka i sverige!!! Vi hade också jätte kul verkligen!!

2008-02-17 @ 20:08:10
URL: http://liitetext.blogg.se
Postat av: Moa

Dit!! NU!!

2008-02-17 @ 20:18:43
Postat av: Frida !! :)

Ja hej och välkommen hem till Sverige igen Elvira frida Gustafsson Spång hälsar dig hjärtligt välkommen till baka:) synes imorron i skolan PussPåDig

2008-02-17 @ 20:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0