nuuu




Tjillevippen! (:


Nu har jag & Emma genomgått våran första riktiga praovecka :P De har varit kul, mkt lärorikt,jobbigt & de tar på krafterna! (: haha, vi är typ helt slut båda 2 när vi kommer hem efter dagen x) Meeen, de är faktiskt kul tycker jag :P
Fast de räcker nog med 2 veckor ;)
Menmen, igår va dom så snälla på dagis att vi fick sluta halv 1!! :D Bara för att de va lite på mellanmålet så tyckte de att vi kunde få gå innan mellanmålet istället, fast efter lunchen så har vi lunchrast & brukar gå hem till mej eftersom de är så nära. Då pratade dom lite & bestämde sig för att vi kunde få gå hem direkt efter lunchen istället :) Dom tyckte att de va lite töntigt att låta oss gå hem på lunchrast en halvtimme & sen skulle vi tillbaka en halvtimme för att vara ute & leka med barnen & sen gå hem igen :P Så då fick vi gå hem! :):) De va snäälllt av "våra" kära dagisfröknar ;D

Sen på kvällen skulle vi till Kinna stadshotell....de va la sådär måste jag erkänna. Men vad hade vi att förvänta oss? :P De va la max 40 st där för de första, ingen tog initiativet att börja dansa, men efter en stund började la de ändå. Vi försökte göra de så roligt vi kunde. Jag & Moa hade kul i ringen en stund mennas Linnea & Emma satt & "vilade" x) sej lite ;) haha...vi lekte häst i ringen! x) De va kul...sen gick vi upp & pratade en stund & sen så åkte vi hem...vi va där till 22.40 ungefär ;)
När jag kom hem så hade vi huset fullt av ungar :/ x) haha, nee...men de va alla bjelkenforsarna som va på besök i vårat lilla hem :) De va la trevligt..förutom att jag va så j*vla trött.
De va dagen fredag de :) .....

Nu till idag, jag har vart ute & sprungit :) Känns bra! Sen så tog jag på mej en vit t-shirt med en fjäril på & ett par jeans-shorts :D haha,de va ju såå fint väder!! :) (Y) Jag va bara tvungen ;)
Just nu håller jag på med Emmas lilla present :) Sen skulle jag ha gjort lite so också...men de får vi se om jag hinner, annars får de bli imorgon...:/ :P
Sen ikväll så ska VI alla tjejer till Emma ( & Moa också,men de är hos Emma ) på lite..tja,a...partaj x) haha, de va ett bra ord! :)
Jag förväntar mej & vet redan (nästan ivf) att de kommer bli toppentoppen! =) Vi har de alltid kul så värför skulle de bli tråkigt idag liksom? ;) haah
Sen så har jag ju då glömt att lägga ut FULA bilder på mina kära väninnor Emma & Moa som har fyllt år :) Förlåtförlåt...x) haha! Kan ju passa på att säga GRATTIS (i efterskott) en gång till då också :)
Så där ja! De va de....nu får jag la fortsätta att grejsa med Emmas present :)
Ha´t toppen! :) (:
// Elviiiraa





 här är alltså Moas snyggingar...de finns mkt att hämta från fotbollslägret-07 x)



här har vi även Emmas snyggingar...jag hittade inte så många bilder på dej
när du va ensam :/ men de här ska nog funka ändå :)



image82

jag gillar er :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha.. de va en låånger! x)
Orkar inte komentera allt.. men tack för presenten och håller med om de andra. ;) Puss på daj!

2008-04-20 @ 19:56:56
URL: http://liitetext.blogg.se
Postat av: Elvira

ajemen! ;D hah...varsåooda lilla Emma(: :) Pusspådaajtoo!

2008-04-20 @ 22:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0