kul !!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!! (:

Idag har jag vart med Moa. De va kul, först gjorde vi mellis som vi tog med ut
och satte oss på en filt mitt uppe på en liten plätt på gräsmattan (: haha
De va gottimumsigt de! vi kollade på kort, tog kort på varandra x) ,
lyssnade på musik & sjöng med, kollade på varandras sms (moa
hade bara tråkiga sms, haha. men sen kom vi fram till att jag inte hade
så mkt roligare sms jag heller x) haha ),kollade på varandras mobiler över
huvud taget & självklart skrattade så vi höll på att kikna!! hahahahahahaha!
Vi får våra skrattanfall lite här & var, då & då, nu & sen x) ;) Men ivf så hade
vi de jättekul!! :) Sen kom vi på att vi kunde sova över idag till imorgon efter-
som vi klarade de så bra en gång tidigare när jag sov hos Moa :)
Men tyvärr så fick vi inte de... :/ vi tar de en annan gång Moa!!! (Y)
Sen skulle vi på domarutbildning, skitkul! (inte så eftersom vi gick förra
året också, men om man vill vara domare & tjäna lite money så måste
man gå en gång varje år, för att friska upp minnet lite antar jag :P )
Men de va nog ändå ganska behövligt eftersom de kändes som om jag
inte kunde ett skit! x) haha (eller nästan ivf)
Menmen, när de äntligen va slut så väntade jag & Moa på Moas
ena päron, närmare bestämt pappa Anders (: Medans vi väntade
stod vi och pratade med Elin också som väntade på sitt päron
som heter Lars :) Lars kom en liten stund före Anders, men precis
innan Lars hade kommit så bestämde jag & Elin oss för att byta
skinnjackor för en helg :) Till på söndag då vi har match! ;) haha, de
va la trevligt..eller? Lite nytt så där, fast man ändå lämnar tillbaks de
efter någon dag bara :) Tyckte jag va mkt smart & kul gjort av oss.
(inte minst modigt x) haha, man vet aldrig vad Elin kan göra med den..)
När Elin sen hade åkt hem, så stod jag & Moa kvar. Jag va kissnödig
så jag trodde jag skulle dööö! Moa sa massa roliga saker som jag
skrattade åt ( och då skrattade hon också) så jag blev ännu kiss-
nödigare så jag höll på att kissa ner mej också x) haha, vi va väldigt
flamsiga, men oj så kul vi hade de!!!!!!!!!!! hahahahahahahahaha!! x)
Nu ska jag kolla klart på MEDIUM (: & sen så tänkte jag nana! :)
Skönt de ...för jag tror nämligen att jag & Moa va lite övertrötta
(& på väldigt bra humör med faktiskt ;) ) när vi std på parkeringen & väntade.
Meen, Heeejdå!!! Emma kommer hem i natt ( och alla andra med då så klart )
Tjohooo! Äntligen Emmma!!! jag har saknat dej såå!!! :):):):)
Skit samma nu, Hejdå vi ses imorgon ( inte alla, men vissa (: )
- Elviira






jag har saknat dej så..skönt att du är
hemma igen (: (fina kort!? kommentera!)


Kommentarer
Postat av: Emma

Ååå!! din lille jävul! varför skämma ut mej med dom där hemska korten!! >:/
hahaha! xD:D
Nee, men jag har saknat dej med!!
och "alla andra" också! (ni vet vilka ni är

2008-04-04 @ 19:20:56
URL: http://liitetext.blogg.se
Postat av: Moa...

VI har saknat Emma också:D:D Det var mysigt men vi var nog lite övertrötta på slutet XD. Puss

2008-04-06 @ 21:23:43
URL: http://happydays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0