konfirmation-ida



HeejHeej!

Idag vaknade jag tidigt..typ kl:8.00!! :o men somtur va somnade jag om igen & sov sen till 11.30 (:
De va skönt...jag,Moa & Emma har vart & kollat på när Ida konfirmerade sig :P De va några andra också..bl.a: Felicia,Annie & Alex (:(: GRATTS till er allihop! :D Ida sjöng  spelade piano (vi visste inte ens att hon kude de :S x) )
de va superdundermegabra!! De lät faaaaaaantaastiskt ;) de tyckte nog alla :) hihi, sen åkte vi hem till Ida efter kyrkan där de väntade först smörgåstårta & sen en annan tårta :) De va gottgott! Vi (jag,Emma,Moa,Ida & David (idas kusse)) satt ute på altanen, de va skönt men lite kallt emelanåt x) hihi..vi pratade om lite allt möjligt :P Sen ringde Wictor & fråade om Ida skulle med & grilla...& de vill hon, då hälsade hon från oss andra också så vi fick också hänga med x) :) haha, vi åkte till Öresjön någonstans i Haby (tror jag de va) där de hade sina båtar :P
De va jag,Moa,Emma,Ida,Felicia,Wictor,Sebbe & Dalan :) Vi gjorde upp en liten brasa & värmde oss vid x) haha..sen grillade de andra maschmallows (stavas?) medan jag satt & knaprade på ett äpple x) Efter en lin stund efter de....haha, de lät lite kul! xD Så åkte vi hem igen ivf (: Men de va en rolig,kul & mysig dag idag! :D :)

//Elviiraaa


image83...åååh! (:

Kommentarer
Postat av: Elvira

ooj, inte 11.30..10.30 ;)

2008-04-27 @ 16:59:28
Postat av: Moa...

Det var myyys! :D

2008-04-27 @ 17:21:21
URL: http://happydays.blogg.se
Postat av: Emma

Ja, kulkul! :)

2008-04-27 @ 21:05:13
URL: http://liitetext.blogg.se
Postat av: ida :)

haha, det var mysigt :) men jag är fortfarande rädd för Volvo bilarna ;)

2008-04-27 @ 21:23:38
Postat av: Elvira

jaa, haha x) jag är också rätt Ida !! :S xD (:

2008-04-28 @ 21:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0