Jag kopierar..igen (:



Heej, äntlige fungerar de igen :S (:
Jag har nämligen inte kunnat skriva på min bloggis.
Fråga mej inte varför ...? för jag har inget bra svar.
Jag vet helt enkelt inte, de va ngt krångel bara, men nu
är de tydligen fixat av någon konstig orsak som ännu
inte är löst... (: Men skit it nu. Jag läste Amandas blogg precis
& då blev jag utmanad efetersom jag läste...då kan jag inte
bara skita i de utan jag kopierar & gör samma sak helt enkelt
Fråga mej inte varför här heller, jag bara är sån som ni vet (:
Men nu kommer ivf listan!! ;)

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD

Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
Är du singel?
Ja
Är du lycklig? Ajemen de tycker jag! (:
Är du uttråkad?  Jo, jag är väl de :P haha, de är jag gämt när jag gör sånna hära listor (: ( bra tidsfördrift)
Är du ledsen?  Neej! jag är glad som en mört! :D
Är du italienare? Nej jag är ju inte de ;)
Är du cooling? De klart jag är cooling!
Är du från irland? Jag komme inte från Irland heller (:
Är dina föräldrar fortfarande gifta? Ja  :)


ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Jag vet inte. Men jag vill göra de, så de får bli ett ja ändå! :)
Har du någon gång blivit sårad? De har jag säkert blivit
Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? haha, jo
Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? De tror jag nog ;)
Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Nej
Har du haft en hemlig beundrare? Men de kan jag ju inte veta.. (: Då är den inte hemlig ju! :)
Är du kär? Nee :/
Vill du gifta dej när du blir stor? Ja, de vill jag göra :) Eller ivf så som de ser ut just nu för tillfället! :D


10 TVÅ ALTERNATIV
Hår eller ögon?
båda :)
Katt eller hund? Hund
Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? De va rätt svårt, för jag vill ha båda(:  Men jag tar ändå få bästa vänner :)
Tv eller internet? internet (:
Coca-Cola eller Pepsi? Mineralvatten!! :D:D
Utekväll eller romantisk hemmakväll? Både och :)
Pengar eller lycka? Lyckalyckalycka !!
Dag eller natt? Dag....fast jag gillar nätter också:) jag vill ha båda här också tror jag! :P
Msn eller mobil? Mobil, fast de känns som om jag inte klarar mej utan msn :S men de har jag på mobilen så jag säger ju mobilen så får jag båda! x) haha


TIO "HAR DU NÅNSIN..."
Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?
Nee, jag tror inte detta...:)
Brutit ett ben? Nej inte de heller (:
Gjort nåt du ångrar? De finns nog en hel del att hämta genom åren ska du se :/ ;)
Hoppat Bungee Jump? Nej, tyvärr :/ Men däremot drömde jag de nu för bara någon dag sen att jag gjorde de x) haha, jag tyckte att de va jättekul då!! Så de får vi hoppas att jag tycker...för jag SKA testa de ngn gång :)
Ljugit för någon du tycker om? Jo, de har nog hänt ...
Ätit en hel tårta? Nejnej, inte jag inte :P haha
Gjort bort dig offentligt? Haha, ja !!  
Viljat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej..
Gråtit när ett husdjur dog? Jaaa, jag grät la en del när Gustav dog tror jag ....:/ de va sorgligt de (tyckte jag då)
Velat försvinna? Jo, de har jag velat de också ibland. Men jag har inte gjort de (: (eller jo en gång förresten,när vi va i Trysil x) jag va verkligen heelt borta!! (eller jag va vilse) men de är ju nästan samma sak, haha ;) då kan jag säga att jag är glad att jag inte har försvunnit ngn gång för OJOJ va jag va ledsen då... x) (de va för 2 år sen tror jag dessutom!! haha x)  ...)


SENASTE
Telefonsamtalet du gjorde?
Emma som är borta i Klövsjö!! :/ :) Kom hem nuu!!
Telefonsamtalet du fick? De va någon som sökte mamma ;) annars till mej kommer jag inte håg riktigt :s 
Personen du var med? De va la i skolan & då va de Ida & Frida. Men hemma så va de nog Moa tror jag :) 
Roligaste grejen som hänt? Idag va de nog på matten x) oj vad vi skrattade!! haha

Personen du smsade: Emilia :)
Du skrev till på myspace? ingen myspace..
Du kramade? Typ Emma tror jag (: (:

Så nu är de dags för er att kopiera & sedan skriva lite :):) haha, ska bli kul & se!!
Ska kolla tv nu :) Myyys..inte så, men skit samma ;)
-Elvira


Kommentarer
Postat av: Emma

haha.. jag kopierar det kanske lite senare.. ;)

2008-04-04 @ 19:14:41
URL: http://liitetext.blogg.se
Postat av: Frida :)

cocaCola eller pepsi ?? minerallvatten :P du är la go du elvira ;D men vad var det som hände på matten ?? minns ej :P
ha det / Frida :):)

2008-04-16 @ 21:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0