Håkanhåkanhåkan :)

Tjenareeee! :)

Jag är på superduperhumör just nu!! (Y):):):) haha
Igår va jag,Moa,Emma,Anders,Ulrika & Stina på Håkan hellström :)
De va asbra & skitkul!!!!!!!! Aaaaaaa! (jag ska lära mej låtarna nu x)haha)
Först va jag & Moa på fotbollsläger, men vi åkte därifrån för att få kolla på Håkan :D
haha, så Christian & Sven skjutsade in oss till Falkenberg där vi åkte med tåget till Gbg :)
Då gick vi lite inne i nordstan innan de andra kon, för då gick vi & åt med en gång :P
Sen bar de av till skandinavium! :D När vi hade kommit in så köpte Moa & Emma var sin
Håkan t-shirt :) Sen började de !!! Åhhh, de va skitkul & asbra (som jag sa innan) , men de
tråkiga va att jag kunde ju typ ingen låt...men jag försökte lite ivf x) haha, så om han kommer
till Liseberg så ska jag kunna alla låtarna ( eller ivf fleeeer! ) Sen ångrade jag mej & ville också
köpa en Håkan t-shirt!! :D haha, så de gjorde jag sen också, så dom ska vi ha i skolan imorgon :)

Nu alldeles strax ska jag till öxabäck & spela en liten miniturnering med A,B & C-flick :)
De ska bli skojsigt! Imorgon ska vi börja praoa, jag & Emma ska praoa på dagis :D:D

Kommentarer
Postat av: Moa...

Det var BÄST!!!

2008-04-13 @ 17:25:35
URL: http://happydays.blogg.se
Postat av: Emma

JA! Helt sjukt bra!! :D:D

2008-04-13 @ 20:31:30
URL: http://liitetext.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0