LOV;




lovlovlov !


Hejpåer, nu har äntligen de efterlängtade lovet kommit ! :D Igår va jag me Moa & Ulrika i Alingsås.
Mktmkt trevligt & mysigt, Moa & Ulrika då ..kom och hämtade mej efter skolan :) närmare bestämt 11.30.
Sen så åkte vi till textil & råvarulagret . De va år & dar sen jag va där..så de va kulkul! .
Men när vi hade vart där en stund så bar de av till alingsås :) vi åt direkt när vi kom fram för jag va vrålhungrig ;)
sen så började vi gå i massa affärer, de är så himla mysigt!!! ååh, jag bara älskar de <3 (: jag köpte massa julklappar & nu är jag nästan klar, äntligen..men jag har en grej kvar till Moa & så är jag inte klar med Hugo eller Ellen än. Men de ska jag nog köpa imorgon tror jag. Men just precis exakt nu så väntar jag på Linnea , så jag hoppas att hon kommer snart ! bäst för henne de .... men nu måste jag faktiskt sluta!
Jag kom på de att jag hinner inte göra alla dom sakerna som jag skulle gjort iag eftersom linnea kom & förstörde allt ihop xD haha, men de får vänta en dag till ...

//elviira 

 

image45 Gó jul!!  (: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0