imorrnimorrn

Hejhej!
idag har jag inte gjort mkt ska jag säga er. Bara skolan & pluggaplugga :/
Men imorrn blir de kulkul! (Y) jag hoppas innerligt att Emma är frisk tills 
imorrn så att hon kan hänga med. 
Vi ska nämligen till gbg; jag,Emma,Moa,Linnea,Alexandra,Emma,Linnea,
Julia(tror jag). Nu tror & hoppas jag inte att jag glömde någon, isåfall fy 
skäms på mej & smisk i rumpan :) ( Ivar kanske ska med, men jag vet inte..
inte så kul för han isåfall kanske, menmen vi får la se om han pallar att 
hänga med typ 8 tjejer till gbg xD ) ahah 
Nu orkar jag inte skriva mer, så här sätter jag punkt för denna blogg(:
Jag är himlans pömsig, så jag tror att jag ska nana nu (alldeles strax)
GODNATT!!






//Evliira <


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gbg va kuuul
!! ;D

2007-12-15 @ 23:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0