Igår;idag

Hej på er! (?)

Igår va min & Moas familjer hemma hos familjen Olsson. De va jättekul! :D
Jag,Emma & Moa satt på Emmas rum ett tag och tjötade sönder varandra ;) & läste en kul bok om små söta tomtisar & så lekte vi (som Emma också skrev) pyromaner med Emmas fina ljus i en flaska. De va kul de me, haha. Sen när vi hade vart på Emmas stund & pratat å hit & dit så skulle vi spela guitar hero!! tjohoo, de är så jäkla kul! (:(:(: sen efter de så sjöng vi singstar också, de är också skitkul! :):) Men när vi hae sjungit en stund så kom våran taxi & då va de inte lika kul längre :( då skulle vi ju åka hem, & vi va inte ens trötta ju :O
Moa & hennes familj åkte först, yesss...inte för att jag ville att hon skulle åka. Men jag ville absolut inte åka först xD haha
Så när dom hade åkt, så började jag & Emma leka ngn konstig lek :S XD men de va kul !! (Y) fattar inte hur vi kom på den riktigt, men vi är som vi är Emma & de är skööönt ;)
Sen när jag väl kom hem från Emma så la jag mej & läste lite. (de va tyvär ingen bok, utean den gamla hederliga KLICK-tidningen) ;) den är bra varje vecka xD

Idag har jag inte gjort speciellt mycke faktiskt, vart på ngn slags gudstjänst med konfirmationen. De va i arenahallen idag , men de va tråkigt. Fast de ändå bättre än de brukar vara att bara sitta i kyrkan hela tiden, men de dumma va att de va längre idag ...de va synd. Menmen de gick bra ändå .

Sen när jag kom hem så spelade jag guitar hero & sen stack jag & Hugo ut & sprang :) De va rätt så skönt ändå, men jag hade verkligen inte lust med dt ! Men de gick ändå bra idag, så de gjorde inte så mkt faktiskt .
Nu orkar jag inte skriva mera, så Hejdå! Puss&Gull <3

// Elviiraa    
Gott nytt år
förresten! (:


image50image51image52image53image54

Kommentarer
Postat av: Emmis ;)

Haha, ja de va kul i lördags! (vi kommer alltid på konstiga lekar och diverse annat att göra! Haha, men det är ju som sagt så som
vi är.. ;D

2008-01-01 @ 03:24:03
Postat av: Moa

De va jätteroligt.. :D

2008-01-01 @ 03:59:16
URL: http://happydays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0