helgen

Hejhej!

I fredags så bakade vi lussekatter på HK:n .
De va kul, då blev de genast lite mer julstämning! :D Och de behövs.
Sen igår så va jag i kinna med farmor & farfar & Karl. De va la trevligt, & sen på kvällen så va jag på jubileumsfest för OK-mark med Emma, Moa & Ida ( å där va Pernilla & Lisa me (: ) Så de va jättekul faktiskt, alla som är aktiva i klubben fick vara med ! xD jag & Emma känner oss inte så jätteaktiva måste vi erkänna men ändå, de va kul! :)
Sen när vi kom hem därifrån så sov Emma & Moa hos mej. Så vi tänkte att vi kunde gå tillsammans til kyrkan idag :) Vi ställde klockan på 8.00 så vi kunde duscha & göra oss iordning i lugn & ro. Jag vaknade vid 8.00 av att klockan ringde, men jag stängde av den & somnade om igen ( å Moa & Emma hade inte hört ngnting) Sen vid 9.25 så ringde Ida & frågade om hon fick komma för hon ville inte sitta själv i kyrkan & vänta en halvtimme, så hon kom också. De va väldigt tur att Ida ringde oss, för annars så hade vi försovit oss. (och de hade inte vart så bra) Men vi skyndade oss & va färdiga på 10!! minuter (: ja,a de va vi faktiskt, jag har aldrig gjort mej iordning så snabbt , haha.
Men så fick vi cykla till kyrkan också, för mamma var & jobbade...så kvart i 10 cyklade vi , men vi kom inte försent!! Bra kämpat tjejer! xD
Nu måste jag fortsätta med musikpluggandet :(
Så Hejdå!

// Elviraa 


image40   längtar tills han kommer
                                                  och knackar på dörren..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dt kanske va 15 min ;D
JA längtar efter Tomte far !!

2007-12-09 @ 21:02:17
Postat av: linneah

GE MEJ JULATON OCH JULLOV NU!!!/ tomten

2007-12-11 @ 14:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0