hela natten?

tjosan!

idag har jag vart hos Moa (: de va kul, jag sov över där från igår tills idag . men vi gjorde inte så mycke idag faktiskt.
vi rensade hennes garderob i några timmar xD haah. men de är kul  tycker jag. låter kanske inte jättekul, men de är de ivf (Y) . sen så åt vi också & så hjälpte jag måns att inte dö från den ondskefulle bossen ( kommer inte ihåg bossens namn , haha xD ) & jag & Moa spelade ett spel som man rider på kossor också, de va kul första gången för då van jag . men sen va de inte kul längre ahah.
nu gör jag ingenting , sitter här bara (:
jag tävlar med oscar om vem som kan vara uppe längt, han kommer att vinna. de har vi redan kommit fram till båda 2 XD, men jag va faktiskt uppe till halv 4 i igår natt också..så jag är redan skittrött. men jag ska försöka att kämpa in i de sista ! haha
imorgon så kanske jag ska vara med Frida eller hänga med mamma in till gbg  :S ingen aning om vad jag ska välja ju !! :/  menmen, jag kommer nog på de allt eftersom.
nu orkar jag inte skriva mera, så Hejdå, & godnatt till alla lyckostar som ska få sova snart (:


// Elviraa




 jag är trött...

Kommentarer
Postat av: Moa

Hahah de va kul och rensa garderoben
elr inte XD du va bäst på mario puss

2007-12-30 @ 01:55:56
URL: http://happydays.blogg.se
Postat av: Emma

God Natt!

2007-12-30 @ 02:15:29
Postat av: Jaag

haha, jaa de va kul ! de tycker jag (: jag vet, visst va jag de? xD

2007-12-30 @ 18:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0