Gudstjänst

Tjohej!

Denna helgen har vart kulkul!
Inte för att helgerna brukar vara tråkiga, men jag haft ngt att göra hela tiden & de är ett + .
Men de började i fredags att jag kom hem & inte gjorde någonting vad jag kan minnas ? :S :)
Sen så bakade jag,mamma,Hugo & Karl 3 små pepparkakshus (som fortfarande inte är helt klara)
sen efter de så kollade jag på idol, & de va förjä*la tur att lille Andreas åkte ur nu, för annars hade de blivit
ett 3:dje fiasko, och de ville ivf inte jag vara med om :D men nu blev de inte de så de va bra!
Sen fortsatte jag att baka lite , de blev en fiiinfiiner ren! (Y)

Lördag: Igår så skulle jag vara med Emma,men jagva tvungen att sticka ut & springa först för de hade jag inte gjort på evigheter. Men när jag hade gjort de så kändes de väldigt bra faktiskt :) Sen så kom Emma & Janne och hämtade mej. För jag och Emma skulle till kinna & kika lite å köpa godis. Men alla affärer höll på att stänga när vi kom, så vi fick vänta på Wilma en halvtimme, för vi vill ha skjuts hem :)
Sen på kvällen så kom tjejerna: Emma,Linnea,Moa & Maike,(inte Frida & Ida tyvärr) men de va mkt trevligt! Vi frågade några killar också , men dom vågade sig inte hit. De va lite minde kul, menmen, vi hade kul ändå! :D haha
Sen åkte dom hem vid 11, de va tråkigt..men vi skulle upp tidigt till prällen & på gudstjänst idag! :(
De va INTE kul, satt för fasen i kyrkan i 2 timmar & sen fikade vi la en halvtimme också.
Menmen, de är bara att vänja sig. För så här kommer de va i ca: 7 månader? nu.
 Efter att vi kom hem från kyrkan så har jag pluggat lite & ätit sen inge mer!
Så de va min helg, snart ska jaf träna..orkar inte de men de får la jag göra ändå.

Nu orkar jag inte skriva mer, så Hejdå & pussssss! <3
// Elviira (:

 första advent...

Kommentarer
Postat av: Moa

Fiiin bild...XD
ja ar ju den!

2007-12-02 @ 20:39:42
URL: http://happydays.blogg.se
Postat av: Jaag

haha, jag vet xD men jag hittade faktiskt den på google ;)

2007-12-03 @ 20:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0