danföredanföredopparedan

 idag är de dan före dan före dopparedan (:

på måndag är de den STORA dagen som vi väntat på ! igår va emma,moa & linnea här (:
vi bytte julklappar. de va väldigt kul & trevligt ska ni veta. först så åt vi & sen så tittade vi en litenliten stund på tv, men vi kunde inte bärja oss länge med att byta & öppna våra julklappar. så de gjorde vi, jag fick massa fina småsaker :D de tackar jag för ! 
TACK!! (: 
sen efter de så pratade vi lite tjejsnack :P ..& tittade mer på tv & drack glögg mm. de va gott&trevligt, men när de började närma sig slutet så visste vi inte vad vi skulle göra men bestämde oss för att spela lite "Jeopardy". haha, de va mycke skratt&glädje då xD de va kul !! (Y) så de blev väll en väldigt lyckad kväll tycker jag allt. väldigt nöjd :)
igår så slog jag in lite julklappar med :) bilder kommer...
idag har de inte hänt särskilt mycke, jag har gått runt här hemma och imte gjort någonting alls typ, & så har jag vart inne på datan , städat mitt rum (en väldig snabbis, de får inte ta för lång tid xD då blir jag fruktansvärt uttråkad) & så skulle jag ha slagit in en massa julklappar idag me..men de har jag inte hunnit göra än. men de ska jag NU!
så med de sätter jag punkt för denna blogg.
Ha de BÄÄÄST, för de ska jag ha !

// Elviira

 så här ser de ut när jag slår in paket (: ....
 haha, några av mina fina julklappar xD & så är de Moas julklappar..

Kommentarer
Postat av: Moa

Hahah kul med kort! jag e jätteglad för mina strumpor :D
Tack Tack!! Eller asså allt va fint :D

2007-12-22 @ 20:46:45
Postat av: E

Ditt rum måste gå fort att städa, det är ju alltid rent och fint! xD
till skilnad från mitt.. :/
Det tar lite längre tid om man ska städa de vettu...

Haha, jag e också glad för mina strumpor! och allt annat som jag fick!!!
TACK,TACK!!

2007-12-22 @ 22:49:02
Postat av: Jaaag

varsågod Emma & Moa xD haahah ! nee, mitt rum är inte alls alltid rent & fint :P men tack då :D de gick väldigt fort faktiskt...typ 7 min (Y) xD men de får inte ta för lång tid förstår du ....:D

2007-12-23 @ 14:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0