daagen;

Tjenixen!

idag har de inte hänt så mycke, jag har vart
i skolan & allt har flytit på som de ska. jag,
Frida & Emma skulle redovisa våran engelska-
planch om England idag. men Emma va sjuk,
men vi frågade Jenny om vi skulle redivisa ändå
& då sa hon att de skulle vara bra om vi gjorde dt.
så då gjorde vi de jag & Frida (: de gick la väldans
bra tycker jag allt, eller vad säger du Frida? :P
sen så hade jag tyskaprov idag me, men de gick
nog bra tror jag, & så va jag på innebandyträning
också, de va bara kul! 
nu orkar jag inte skriva mera, så tjosan sålänge!

Emma krya på dej!! <3 
de va allt för mej, Puss&Gull!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh.. Mitt matte prov gick DÅLIGT.. :(
! Ring mej ngn dag

2007-12-13 @ 21:46:04
Postat av: E

Bra att du skriver! ;)
Jag ska allt krya på mej för på lördag SKA jag till Gbg!!

2007-12-14 @ 11:07:33
Postat av: Frida :)

Jaaa! det gick skit bra elvira :D
vi är ju bra vi ;) Aja.. puss och kram

2007-12-14 @ 20:55:18
Postat av: jaag

haha, är de Moa som skrev de första? du skiver aldrig ditt namn isåfall xD ;) men de är lungt...
jaa, visst är de bra att jag skriver (Y):) haha, Frida ..vi är bra vi !:D

2007-12-14 @ 23:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0